TV-tips

Ett bra tips!
Jag såg filmen, eller åtminstone tror jag det är samma, förra året på Banff Mountain Film Festival och den lämnade helt klart ett intryck. Mycket sevärd!

Jadu, inte vad jag förväntade mig och inte klätterrelaterat (massa rando dock) men sevärt. Är det bara jag som tänker: "acceptera verkligheten och snagga dig" när jag ser skalliga snubbar med långt hår i kransen?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?
Kanske inte så insatt i området men sevärd var det som också dokumentären efter om indianer som byggde stålverk på höghöjd .Ursäkta att mitt inlägg blev lite av en spamm

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips