Strykarräven; sa:F ö har jag själv en turutrustning till salu (svärfars), eftersom den inte passade mina storlekar...
Passar den 190 cm 90 kilo?
Strykarräven; sa:F ö har jag själv en turutrustning till salu (svärfars), eftersom den inte passade mina storlekar...
Mja, han är nog snarare 70-75 kg tung, men han sålde den för att spannet var för högt, när han hade ryggsäck (15 kg), så jag vet inte. Hade du tänkt åka med ryggsäck är det nog kört.öringen; sa:Passar den 190 cm 90 kilo?
Lissas; sa:Åsnes Nansen med Chilibindning och Husky-skor blev det jag skaffade inför vintern...
Fjellpulken känns given.
baanrud; sa:Jag har just fått mina Husky med 75mm sula. Har tänkt att använda Rottefella Supertelemark, finns det andra bindningar man kan använda till skon?, har inga ambitioner att gå uppför för att sedan prydligt åka nedför, utan det blir att gå på tur. Dom här Chili som näms är dom bättre?. Vid pulkadragning skall man ha bindningen som man får den monterad i affären eller skall den förskjutas åt något håll?. Måste säga att skorna verkar väldigt sköna och gedigna.
Håkan.
Har nu provat mina Fischer Europa 109 (tror jag skrev E99 tidigare vilket alltså var fel) med Alpina 1550 och NNN BC-bindningar.öringen; sa:Jag går i ungefär samma skidköpartankar som du gjorde förra vintern... hur har det gått?