Torkapparat i butikshyllan...

Blev inspirerad och hungrig av allt läsande så
jag stövlade ner till John Wall på lunchen och handlade en Nordica Fruit and mushroom dryer a´ 495kr.
Tjejen i butiken undrade varför så många ringer
till henne om torkapparater, jag var den andre inom en halvtimme idag. (6 i lager just nu...)
Ska prova att torka ikväll.
Nån som kört bananer ?

/Mattias

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
mattiasj; sa:
Blev inspirerad och hungrig av allt läsande så
jag stövlade ner till John Wall på lunchen och handlade en Nordica Fruit and mushroom dryer a´ 495kr.
Tjejen i butiken undrade varför så många ringer
till henne om torkapparater, jag var den andre inom en halvtimme idag. (6 i lager just nu...)
Ska prova att torka ikväll.
Nån som kört bananer ?

/Mattias

*asgarv*

Ja gisses, finns det en bättre marknadsföringkanal än utsidan.?

Bra tork!

Jag hade turen att springa på OBH Nordica torken för 149kr i våras och slog självklart till direkt. Det var en affär som hade haft dem länge och ingen köpte visst dem för ordinariepris 499kr.

Jag tycker att den är kanon! Har torkat både potatis och kött med bra resultat. Jag brukar reglera värmen genom att flytta runt ollorna. Varmast längst ner och lite svalare längre upp.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips