• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

tjejer som är aktiva

Jag söker nya bekantskaper som vill hitta på saker på kvällar och helger. Har precis börjat med vandring och tältning. Cyklar även racer. Jag uppfattar att väldigt få tjejer har aktiva intressen och jag har svårt att hitta någon att göra saker med.

Provar gärna på andra aktiviteter också. Jag vill vara ute i naturen. Men det kan så klar kombineras med god mat och vin :)

Jag är nybörjare på detta. 29 år, bor i Malmö.

Finns det intresse tänker jag att man skulle kunna styra upp en helg för tjejer där vi vandrar och tältar i Skåne.

Hör gärna av dig!

//Jessica

Vi aktiva tjejer finns....

Hej,
Kul att flera har samma intressen, jag gillar också att vandra och vara ute, kan även tillägga paddling och skridskor/skidor på min lista. Vissa av ens intressen utövar man mest teoretiskt pga tidsbrist eller sällskapsbrist. Jag är lite äldre än dig, (33 år) har lite klurigare att komma ifrån då jag har barn, men ingenting är omöjligt! Hojta gärna till om du får ihop några stycken för att hitta på något. Jag bor också i Malmö, och kommer att vara ledig dagtid under hösten.

Hälsningar,
Annette

Senast ändrad:

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej Anette,

nu vet jag inte om jag råkade komma åt rapportera-knappen på ditt inlägg, verkligen inte meningen!

Jag kan också under dagar i höst, iaf vissa. Vi kanske kan ta hålla kontakten och styra upp något?
//Jessica

Ja men det är klart det finns aktiva tjejer!
Men håller med om att det kan vara svårt att hitta varandra.

Jag vandrar/tältar gärna, cyklar oxå en del och gillar att vara ute i allmänhet.

30 år och bor i Lund. Kan hitta på saker på helgerna.

/Madeleine

Jag är också intresserad! :)

Vandra
Tälta
Skidor
Skogspromenader
Segla
mm

Har även en liten hund som gärna följer med. :)

Jag är också intresserad av att hänga på!
Bor i Malmö och sysslar främst med promenader, vandring, tältning och lite fotografering men testar gärna nya saker också.
Har dessutom en sambo som gärna följer med någon gång om det är okej :)

Ska vi inte försöka styra upp en liten träff eller något? Vi verkar ju va några stycken :) det skulle va kul tycker jag!

Det hade varit trevligt :) Vad tror ni om en dagstur någon helg, alternativt bara en längre kvällspromenad en vardagskväll?

Tycker jag låter som en bra idé! Ska vi styra upp en maillista eller något? Har ifs inte riktigt koll på hur man gör en maillista... :)

Mail

En maillista låter väl som en strålande ide, vi verkar ju vara ett gäng precis i närområdet.

Hälsningar
Annette

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips