TEVA

• Trådstartare folke.axell@telia.com (Robert Axell)
  • Start datum
Lätt att byta kardborrband

Att byta ut slitna kardborrband på Teva sandaler är ingen större konst. Sprätta bort dom slitna kardborrbanden, och sy fast nya med nål och tråd för hand, eller använd en vanlig symaskin.

Per Brune

Mina spricker också!

Jag har haft mina Teva i 2 år och använt dem dagligen under sommarhalvåret. På ena sandalen börjar det nu spricka vid vid hälen infästningen till sulan.
Är det livstids garanti på alla modeller?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Till Stubben - Limma

Stubben

Mina sandaler har också spruckit på samma sätt som dina - sulans övre och undre del lossnar från varandra på ovansidan av sulan. Detta påverkar inte användingsområdet avsevärt mer än att det fastnar sand etc.

Jag tycker inte att skadan är orimlig med tanke på att jag använt dom mycket och ofta hårt. Om du tycker att det är orimligt att de spricker kontra hur du använrt dom kan du ju reklamera. Annars - om jag förstått skadan rätt? - kan du ta ett bra lim för gummi i sprickan och pressa för hand. Jag gjorde det och det funkade. Skomakaren kan säkert göra det för en billig penning.

Hare

/Daniel

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips