Tatuering...

Tatuera in Utsidans logotyp vettja!
Säg till så skickar jag äver en EPS-fil :)

Jag sa vid ett tillfälle på min facebook att man kan få shoppa in sin namnteckning på min skinka och sen sa min sponsor Gothia Ink Tattoo att visst, självklart är de på. Sedan om det funkar för företag, hrm, ja, så länge det inte är kreti- och pletiföretag så. Men shit, det kostar. :)

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag sa vid ett tillfälle på min facebook att man kan få shoppa in sin namnteckning på min skinka och sen sa min sponsor Gothia Ink Tattoo att visst, självklart är de på. Sedan om det funkar för företag, hrm, ja, så länge det inte är kreti- och pletiföretag så. Men shit, det kostar. :)

Kanske Scans julskinka kan sponsra dig i vinter..:) Bättre än Carema i alla fall.

Ganska läckert med djurspår på kroppen....
Känner en par bröder som har ett rejält tassavtryck av Järv på underarmen...det är snyggt.

Själv funderar jag på att tatuera in samma siffror som jakthundarna har i örat bara tatuera in hundar som bettyt nånting...alltså...

Det här kom jag på häromdagen. Om jag skulle tatuera mig ,så fick det bli en sån här, he he
Alternativ 2 är kartsymbolen för gruva, kan också komma på tal.

Bilagor

• symb-sevardhet.gif
    symb-sevardhet.gif
    1.4 KB · Visningar: 706
  • symb-gruva.gif
    symb-gruva.gif
    1.4 KB · Visningar: 641

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg