Tatuering...

Tribal i svanken... soooo precious....


Äsch, såklart hade någon annan föreslagit kartbilden... Men komba den gärna med nån bodybuildarintention, t ex att när man gör crunches så reser sig Pårekmassivet bland magrutorna...

Spännande idé... Men det innebär ju att när man flexar kommer man förlora såväl skala som ekvidistans. Kan ju innebära vissa fel under vandringen.
 
Vilken aktivitet gillar du mest ?
Det enklaste är ju att göra en bild/symbol av det som känns bäst...

Det första jag tänkte utan att veta vad du pysslar med var : Två slitna kängor med benpipor som sticker upp och en redbull urdrucken vid sidan av ;)

Hehe, jag har kanske för konstig tattoo fantasi för din del :)
 
Vilken aktivitet gillar du mest ?
Det enklaste är ju att göra en bild/symbol av det som känns bäst...

Det första jag tänkte utan att veta vad du pysslar med var : Två slitna kängor med benpipor som sticker upp och en redbull urdrucken vid sidan av ;)

Hehe, jag har kanske för konstig tattoo fantasi för din del :)

aktivitet....jag tycker om att jaga, fiska, vandra, friluftsmat, plocka svamp....

Kartan känns lite Prison Break..

något motiv med en "vandrare på väg ut i ödemarken" är ett motiv som jag funderat över... någon som är duktig på att teckna??
 
Kan du inte be någon ta ett kort på dig när du är ute i naturen, sen brukar tatuerare vara bra på att förenkla bilderna till tatuerbara saker.

Själv skall jag ha en vägtistel (Cirsium lanceolatum/Cirsium vulgare) på vaden men har även funderat på något i stil med http://picasaweb.google.se/karjalainen.beatrice/AmmarnasHemavanJuli2009#5360676065117636882 någonstans, jag älskar att promenera/vandra och en stig passar väl rätt bra då.

MEn det första som dök upp i mitt huvud när jag läste frågan var http://www.bispgarden.net/Teknik/vandrare-1_9_2_41.gif :)
 
Tveksamma tatueringar

var man inne på tidigare
kolla på dom här då
 

Bilagor

  • pic02473.jpg
    pic02473.jpg
    34.7 KB · Visningar: 2,036
  • pic02497.jpg
    pic02497.jpg
    17.1 KB · Visningar: 2,108
  • pic17984.jpg
    pic17984.jpg
    20.2 KB · Visningar: 2,119
  • pic23282.jpg
    pic23282.jpg
    30.2 KB · Visningar: 1,968
Kanske du kunde bjuda på en bild åt oss som inte har springavstånd till Frösön?
Ah, jag ber så mycket om ursäkt. Har nu installerat ett bildbehandlingsprogram och voilá. Jag tror att den talar för sig själv. NB att jag avsiktligt lät "löve-röven" (med danska ö'n) vara med på bild. Jag bara älskar lejonstatyer i fejkad brons, nästan lika mycket som barbystade grekiska kvinnor med vindruvor i håret, eller nakna feta småpojkar med änglavingar, i fejkad marmor.


PS. En tatuerad räv bakom örat är ju en klockren idé.
 

Bilagor

  • till utsidan.jpg
    till utsidan.jpg
    39.8 KB · Visningar: 2,089
Ah, jag ber så mycket om ursäkt. Har nu installerat ett bildbehandlingsprogram och voilá. Jag tror att den talar för sig själv. NB att jag avsiktligt lät "löve-röven" (med danska ö'n) vara med på bild. Jag bara älskar lejonstatyer i fejkad brons, nästan lika mycket som barbystade grekiska kvinnor med vindruvor i håret, eller nakna feta småpojkar med änglavingar, i fejkad marmor.


PS. En tatuerad räv bakom örat är ju en klockren idé.

Jag MÅSTE ha en sån garageport!!! Måste måste måste...
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.