Tatuering...

Man skulle kunna tatuera en stor terrängkarta på magen. Förslagsvis över ett område man gillar att vandra i. Fatta va grymt och hala upp sin vinterbleka mage på årets första tur i Sarek å säga till vandringskamraterna; Kolla här ba, hiiit ska vi! *peka vid naveln* runda naveln och upp på Stour Nijak. :cool:
 
Man skulle kunna tatuera en stor terrängkarta på magen. Förslagsvis över ett område man gillar att vandra i. Fatta va grymt och hala upp sin vinterbleka mage på årets första tur i Sarek å säga till vandringskamraterna; Kolla här ba, hiiit ska vi! *peka vid naveln* runda naveln och upp på Stour Nijak. :cool:

det skulle va nått det.....men det var inte riktigt det jag sökte:)

någon fin siluett av en vandrare (friluftsmänniska) med packning eller nått i den stilen..
 
Tribal i svanken... soooo precious....


Äsch, såklart hade någon annan föreslagit kartbilden... Men komba den gärna med nån bodybuildarintention, t ex att när man gör crunches så reser sig Pårekmassivet bland magrutorna...

Mitt favvo-friluftsmotiv är de där kitchiga bilderna av stora rovdjur, gärna vargar eller björnar eller tigrar, alldeles glansiga i månljus och dimma. För den som behöver inspiration kan man lämpligen åka från framsidan Frösön, förbi zoo:t (som kanske är inspiration nog?) och sen kasta ett getöga på garageportarna på huset som ligger typ tre hus innan kröken. Du KAN inte missa vilket jag menar.

Staffan, sätt dig i bilen och kör dit. Eller spring.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.