Tatuering...

Tatuera in Utsidans logotyp vettja!
Säg till så skickar jag äver en EPS-fil :)

Jag sa vid ett tillfälle på min facebook att man kan få shoppa in sin namnteckning på min skinka och sen sa min sponsor Gothia Ink Tattoo att visst, självklart är de på. Sedan om det funkar för företag, hrm, ja, så länge det inte är kreti- och pletiföretag så. Men shit, det kostar. :)
 
Jag sa vid ett tillfälle på min facebook att man kan få shoppa in sin namnteckning på min skinka och sen sa min sponsor Gothia Ink Tattoo att visst, självklart är de på. Sedan om det funkar för företag, hrm, ja, så länge det inte är kreti- och pletiföretag så. Men shit, det kostar. :)

Kanske Scans julskinka kan sponsra dig i vinter..:) Bättre än Carema i alla fall.
 
Ganska läckert med djurspår på kroppen....
Känner en par bröder som har ett rejält tassavtryck av Järv på underarmen...det är snyggt.

Själv funderar jag på att tatuera in samma siffror som jakthundarna har i örat bara tatuera in hundar som bettyt nånting...alltså...
 
Det här kom jag på häromdagen. Om jag skulle tatuera mig ,så fick det bli en sån här, he he
Alternativ 2 är kartsymbolen för gruva, kan också komma på tal.
 

Bilagor

  • symb-sevardhet.gif
    symb-sevardhet.gif
    1.4 KB · Visningar: 591
  • symb-gruva.gif
    symb-gruva.gif
    1.4 KB · Visningar: 541

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.