Tändstål med renhorn

Är på jakt efter ett tändstål med renhorn handtag som en julklapp. Hittar bara ett ställe på internet som säljer detta och det är: eldmark.se, de kräver dock att jag ska handla för minst 200kr. Detta är inte av intresse.

Någon som vet någon annanstans jag kan få tag i det jag söker?

Köp ett tändstål, en bit horn om du inte har själv, borra ett hål och limma fast. Mycket roligare med en egengjord present och det är såpass enkelt att göra. Till och med jag klarar av det. Limmet kör du Epoxy.

Mvh / Johannes

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Tack för alla svar, då jag inte har tillgång till en verkstad och tillhörande verktyg fick det bli att beställa ett färdigt denna gång.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips