Söker kartan Gäddede, Hotagsfjällen och Skalstugan 1:100.000

Hej!
Jag är på jakt efter kartan "Gäddede, Hotagsfjällen, Skalstugan, 1:100 000". På Calazos hemsida står det att den inte finns på lager och jag kan inte hitta den på andra friluftssidor heller. Inte ens den välsorterade Kartbutiken i Stockholm har den. Är det någon här som vet var man kan få tag i den kartan? Alternativt vill någon sälja ett begagnat exemplar till mig?

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
Jag har en i princip oanvänd karta liggande (har väl tittat på den men aldrig tagit med den ut), skicka ett meddelande om det är av intresse.

Nu kom ju en bra inlägg innan min, men kannske finns ju fler som letar...
Verkar finnas även i Europa - troligen billigare frakt än fran USA
Bra att veta:
Tyska sidan tar 4,50 EUR i frakt och skickar faktura som betalas genom SWIFT/BIC innan leverans

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips