Tältfunderingar

Kan ju även bero på hur man "tar"firman dvs vad och hur man skriver eller talar på telefon.
Troligen läser de även vad som skrivs här kanske med AI eller så har någon avsatt tid för koll på olika Web forum och Sociala medier.
Jag fick tex idag tillbaka utlägg pga okunskap från företaget i en helt annan bransch än Outdoor.
Jag måste kanske förtydliga mig. Det var inte fråga om en garanti sak. Hon ville bara ha hjälp med en reparation och var villig att betala för det men fick nej.

Är ju svårt att ge feedback då vi är och tänker så olika.Har länge vart inne på ett Hilleberg Niak.
Men ju mer jag läst så drar jag mig tmer och mer till ett Durston X-Mid 1 Solid, jag är 191cm lång., även om jag måste använda stavarna.

Pratade med HB innan jag skickade mitt tält på golv byte så var det tydligt att det måste vara rent, för att åtgärdas annars går det i retur.
Bytte golv i mitt Keron 3GT hösten 2024, på frågan om det gamla golvet gick att använda till golv i GT absiden, golvet var för lite men det blev sydd ett mindre golv till den andra sidan utan extra kostnad. Sen hinner jag inte hämta ut paket från HB och det går i retur, när jag kontaktar HB och beklagar det så är det samma vänliga bemötande och förståelse för att sånt sker och det blir skickad på nytt utan jag behöver betala den extra porton. Svårslagen service enligt mig.

Lappen från service som låg med absid golvet.
Hilleberg.jpg

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips