Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tält i 2000-3000 kr klassen lite snabbt
- Trådstartare plaskdaja
- Start datum
Jag håller helt med, behåll inner och yttertält som en ihopsatt enhet så sparar ni tid. Man kan växla mellan att bära stängerna och ytter + innertält med en kamrat. Lite orättvist viktmässigt men det ordnar man lätt genom att växla varannan dag. Någon gång ville jag ha lilla ryggan och fick bara plats med stängerna men då fick jag bära en flaska sprit till vännens kök istället, inga konstigheter.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Och jag röstar på att dela inner- och yttertält. I vart fall för sommarfjället. På så sätt har jag alltid ett torrt innertält. Yttertältet kan få sitta utanpå ryggan medans innertältet ligger torrt och fint inuti. Den extra tiden för att sätta upp tältet är försumbar och dessutom har jag semester och gott om tid.
Lycka till med tältet.
Peter HP
Lycka till med tältet.
Peter HP
Urberg Rapadalen hos Outnorth. 2195:- listpris,
men det brukar gå att hitta div. rabatter hos dom som kan sänka priset ända ner mot 1700:-
och det är det med mycket god marginal värt! Levereras på två dar till ditt utlämningsställe.
Hur hittar man dessa rabatter?
Spontan reaktion 3:
Frågan är om det där är bästa lösning för att få bra spänn på båda tältlinorna?
Hillebergs linsträckare går att köpa i tiopack för runt 69kr i outdoorbutikerna. Jag tror du blir jättenöjd om du gör den uppgraderingen, de nyper jättefint och går snabbt och smidigt att justera.
Nu antog jag att linsträckare saknades i och med frågan, det kanske var lite hastigt
Finns sådana så är det så klart bara att använda de du har, och du behöver inte ha en knut runt tältpinnen, låt linan löpa fritt runtom så korrigerar sig båda ändarna per automatik när du spänner i antingen övre eller undre änden.
Nu antog jag att linsträckare saknades i och med frågan, det kanske var lite hastigtFinns sådana så är det så klart bara att använda de du har, och du behöver inte ha en knut runt tältpinnen, låt linan löpa fritt runtom så korrigerar sig båda ändarna per automatik när du spänner i antingen övre eller undre änden.
Linsträckare finns. Va bara en ryggmärgsreflex att göra en knut längst ut.Från klättringen antar jag. Får testa igen och låta linan löpa fritt i tältpinnen.
Dom brukar falla över dig (mer eller mindre) när du besöker Outnorths hemsida. Alldeles nyss erbjöds man 20% på ett köp om man tecknade sig för deras (reklam)nyhetsmejl. Och har du köpt något från dom för ett bra tag sedan - så dyker det upp rabattkodsvykort i brevlådan ibland, så att du inte glömmer bort Outnorth. Det är bara att vänta, och bevaka hemsidan UTAN att köpa något...Hur hittar man dessa rabatter?
Liknande trådar
- Svar
- 8
- Visningar
- 1 K
- Svar
- 43
- Visningar
- 7 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar