Täcklock till Lill Trapper

Jag har en gammal Lill Trapper där locken som sitter för förvaringsutrymmena i för och akter är helt sönder torkade. De spricker bara man tar i dem.

Har varit i kontakt med Trapper, dessvärre så har tillverkningen slutat av dessa lock. Ett alternativ är att köpa nya större lock och plasta dit nya hållare.

Om det är möjligt så vill jag undvika detta. Är väl lite lat...

Är det någon som vet var jag kan hitta lock som passar?

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Har kollat lite å fick veta att Lill Trapper är en Kanadensare. Locken kom från nån Dansk tillverkare å var i nån udda storlek så det verkar va svårt hitta ersättningslock!
Men kan du inte skaffa nåt liknade transport kapell (med gummicordlina) som du trär på sargen?

/Janne

kajaksport lucka

Hej Niklas (såg du att du är med på bild)
Ta en sväng till Swima och kolla om någon kajaksport lucka går att montera inkl sarg!
BL

Tyvärr den Danska firman som levererade luckorna till Trapper var av en ovanlig diameter som inte KS har!

/Janne

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips