Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag planerar att cykla Sverige Runt nästa år, med Start/Mål i Stockholm. Meningen är att jag skall cykla så nära den Svenska gränsen som möjligt. Jag skulle tycka det vore kul om det var nån som ville hänga med på denna resa.
moss.
du kanske läs mitt inlägg om en skandinavienrunt tur tidigare... vi är tre polare som cyklar nu... ska ta oss västerut från linköping först, till danmark, sen ner i skåne och upp längs östersjön tillbaks till linköping.
du får gärna hänga på om det passar med din tidtabell...
Hej! När du nu planerar för Sverige runt. Ska du då ha cykelvagn eller packväskor? Ungefär när i tid hade du tänkt fara? Hur lång tid tror du turen tar? För min del är planeringstanken att jag ska börja i Umeå och trampa söderut och irra runt i riket.
jag kommer att ha cykelkärra enhjulig eller 2hjuling vet inte än men jag planerar att resa i maj-02 och jag håller på att räckna ut längden på trippen den är ju lång
Öland är ju en del av Svedala så varför inte lägga in en liten sväng där också. Färjor går dagligen från Mönsterås till Borgholm, sen är det bara och trampa ner till Färjestaden och över bron. Jag körde själv Sthlm - Öland t.o.r i somras på 6 dagar 113 mil. Maila gärna om du behöver nått tips för den sträckan.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...