Studentanpassad ryggsäck

Jag är ute efter en ryggsäck runt 40L men har det problemet att jag är en 2barnsfar och därtill student så jag kan inte lägga nån större summa. Vad jag undrar är om nån här har koll på om det finns några bra billiga ryggor som inte är allt för dåliga?

Jag vandrar, cyklar och fiskar mest men jag förstår ju att man egentligen borde ha ett par olika ryggor men det får vänta till efter jag är klar med studierna.

Var bor du? Det finns ju en del outlet butiker runt om i Sverige.

Haglöfs i Avesta, Sportbutiken i Länna (Stokholm) Igor Sport (Södermalm (Stockholm)
som kan ha bra ryggsäckar till "studentpris" :)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Jag bor i Gävle så det finns inte mycket outlet att tala om. Butiker jag vet om i närheten är Naturkompaniet, Intersport, Team Sportia XL och Stadium. Ja sen finns ju Biltema, Jula och Classe då förstås men kvaliten där vet jag inget om.

Jo den verkar fin men sent påkommen cykelhelg sätter lite käppar i hjulen för webbeställning.

Bilagor

• 078593_001.jpg
    078593_001.jpg
    21 KB · Visningar: 1,114

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips