Studentanpassad ryggsäck

Jag är ute efter en ryggsäck runt 40L men har det problemet att jag är en 2barnsfar och därtill student så jag kan inte lägga nån större summa. Vad jag undrar är om nån här har koll på om det finns några bra billiga ryggor som inte är allt för dåliga?

Jag vandrar, cyklar och fiskar mest men jag förstår ju att man egentligen borde ha ett par olika ryggor men det får vänta till efter jag är klar med studierna.

Var bor du? Det finns ju en del outlet butiker runt om i Sverige.

Haglöfs i Avesta, Sportbutiken i Länna (Stokholm) Igor Sport (Södermalm (Stockholm)
som kan ha bra ryggsäckar till "studentpris" :)

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag bor i Gävle så det finns inte mycket outlet att tala om. Butiker jag vet om i närheten är Naturkompaniet, Intersport, Team Sportia XL och Stadium. Ja sen finns ju Biltema, Jula och Classe då förstås men kvaliten där vet jag inget om.

Jo den verkar fin men sent påkommen cykelhelg sätter lite käppar i hjulen för webbeställning.

Bilagor

• 078593_001.jpg
    078593_001.jpg
    21 KB · Visningar: 1,111

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips