Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Ja, MAW är stekhet. Själv lullar man mest på med köksknivar och klassiska jaktknivar som gåvor, slänger in min senasteOtroligt fin bladdesign!! Du har blivit mycket duktig!!
Ohh, den där var inte helt fel!!! Grattis till ett utsökt arbete! Ett riktigt smycke 😳😊.Ja, MAW är stekhet. Själv lullar man mest på med köksknivar och klassiska jaktknivar som gåvor, slänger in min senaste
@henjon Jag lullar också på med mest jaktknivar och köksknisom gåvor
Har faktiskt bara sålt 5 knivar hittills. Tycker det är så jobbig grej, att sälja & med folks förväntningar på leverans etc. Tror man ska sikta på ett läge där man gör det som faller en in, och att man säljer det när man känner för det. Vill ingen köpa så har man en fin gå-bort-present. Men då får det vara oxfilé och Lohmanders på menyn..
Men va f-n! Jag har ju bett om att få köpa av dig, men blivit dissad! 😄 Jag förstår dock 100%, jag har avböjt alla propåer om köp, vill hålla detta till en ren hobby. Det går dock lite långt ibland, den jag la upp bild på senast är ett resultat av att en tjej ville köpa en kniv till sin hårt jobbande sambo. Jag gillar honom (och lånar hans underbara hund Bobbo ibland som springkompis) så jag gick med på att göra den men inte mot direkt betalning utan valfritt belopp till välgörenhet istället. Allt för att undvika stressen betald förväntan innebär…@henjon Jag lullar också på med mest jaktknivar och köksknisom gåvorHar faktiskt bara sålt 5 knivar hittills. Tycker det är så jobbig grej, att sälja & med folks förväntningar på leverans etc. Tror man ska sikta på ett läge där man gör det som faller en in, och att man säljer det när man känner för det. Vill ingen köpa så har man en fin gå-bort-present. Men då får det vara oxfilé och Lohmanders på menyn..
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg