Förstår digTack. Jo det tar sig allt som.
Sjukt sugen på att skaffa en härdugn också, och i så fall gå över till O1 för att slippa från djupkylningen som rostfritt "kräver", plus O1 finns i många trevliga dimensioner inkl 1-1.5 mm tjocklek![]()
~Paul~
Förstår digTack. Jo det tar sig allt som.
Sjukt sugen på att skaffa en härdugn också, och i så fall gå över till O1 för att slippa från djupkylningen som rostfritt "kräver", plus O1 finns i många trevliga dimensioner inkl 1-1.5 mm tjocklek![]()
När de med tiden håller tillräckligt hög standard kanske man ska kränga dem?
Rätt svarat!!![]()
Appropå allt tal om en forumkniv, denna kunde jag lätt acceptera. (fällkniv - liten/lätt - användar)
Jo det får väl nästan bli så. Hur gör du själv med ditt "överskott"? Säljer du dem?
Nej, jag gör ju inte det... Anledningen är min motivationsbrist att göra samma sak två gånger, alltså blir varje produkt ett experiment med ett experiments alla misstag. Så jag har lådvis med unika men i min mening osäljbara objekt![]()
Så är det. Som jag skrev så måste man i princip misshandla kniven i syfte att provocera fram en märkbar flex..
Ser du inga problem med `flex´ så är det nog bara dumt att göra kniven tyngre för att inte tala om priset på skollorna![]()
Läcker!En liten "fick hunter edc"]