Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Intressant! Hur ser kemin ut, dvs. vad är det väteatomerna gör med epoxylimmet? Om de har en substantiell/märkbar effekt på epoxylim tänker jag att jag skulle märkt det på de hidden-tang skaftade knivar jag gjorde för 10-15 år sedan och inte nitat utan bara limmat, men alltid kul att lära sig något nytt
Lärde oss den gamla vägen FMs namnbrickor och plastskyltar utan dubbelhäftande tejp på. Ny färg för en utländsk kurs. Preparerades i god tid med tvåkomponent lim och när de skulle brukas några månader senare visade det sig att 1/4 av skyltarna lossnat med hela klistermängden.
Kemin kan jag inte, men vet att Rf landningsställ som på USN fpl måste byta packboxar pga väte läckaget. Det leder till hydralläckage.
Kul att det blivit mycket knivslöjd i tråden, önskar jag hade möjlighet att bidra men bara blivit läderslöjd sista tiden. Får fortsätta köpa knivar ett tag till. Senaste tillskottet en Kaj Embretsen.
Kul att det blivit mycket knivslöjd i tråden, önskar jag hade möjlighet att bidra men bara blivit läderslöjd sista tiden. Får fortsätta köpa knivar ett tag till. Senaste tillskottet en Kaj Embretsen.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...