Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Gillar avsaknaden av ansats!Och den senaste i Alox från Vic här. Ett betydligt sämre grepp än förlagan, men möjligen snyggare.
~Paul~
1. Haha, ja de säger det1. Eggslutet underlättar slipning vettu😉
2. betydligt mer funktionellt grepp.
2. Absolut!
~Paul~
Tips: Senaste Vapentidningen har en jämförande översikt av fastbladare under 50 kr. De ledande är mycket kniv för små pengar.
go läsning
go läsning
En sista fråga innan champagnekorken flyger och året tar slut, vi har inga mosaic pins-tillverkare i forumet? Tänkte göra ett personligt knivhandtag åt brorsan. Är ute efter typen som Balatsky gör, med ”figurer” snarare än rör i olika konstellationer. Figurerna jag söker är antingen en snöflinga/iskristall eller stjärntecknet Leo, och de ska helst vara runt 6mm i diameter, inte mer än 8.
Passar på att önska alla ett Gott Nytt År!
Hm, minnet lär inte bli bättre med tiden. Har samma problem...
Jodå, kniven bör kunna hänga med så länge du inte utsätter den för allt för mycket fukt. Här är min kniv. Samma modell som din med 125 mm långt blad:
Jag har en exakt likadan som jag köpt på den gamla traditionella järnaffären i mitten på 80 talet
/A
Grattis! Fin kniv och säkert ett trevligt minneJag har en exakt likadan som jag köpt på den gamla traditionella järnaffären i mitten på 80 talet
/A
~Paul~
Balatsky-liknande skapelser kan vara svåra att hitta inrikesEn sista fråga innan champagnekorken flyger och året tar slut, vi har inga mosaic pins-tillverkare i forumet? Tänkte göra ett personligt knivhandtag åt brorsan. Är ute efter typen som Balatsky gör, med ”figurer” snarare än rör i olika konstellationer. Figurerna jag söker är antingen en snöflinga/iskristall eller stjärntecknet Leo, och de ska helst vara runt 6mm i diameter, inte mer än 8.
Gott Nytt tillbaka till dig och alla andra här!!
~Paul~
Har du kanske en direktlink?Tips: Senaste Vapentidningen har en jämförande översikt av fastbladare under 50 kr. De ledande är mycket kniv för små pengar.
go läsning
~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg