Jag har ett till som är lite smalare,jag kan fota det imorgon och visa här
Ja tack, gärna bägge bladen om det går och måtten förstås!
Mikael
Jag har ett till som är lite smalare,jag kan fota det imorgon och visa här
Jättefin "hörna" och fin bike! Vad är det exakt?Jag slänger även in nån bild på min "knivmakarhörna",kul att få sitta och jobba med knivar på kvällarna och kasta ett öga över axeln och le, lite dammig av allt slipande är den också precis som det ska va i en snickarboa.
Tack! Det är en HD Electra Glide 1971 och inget ombyggeJättefin "hörna" och fin bike! Vad är det exakt?
~Paul~
Ang. Fällknivens service och attityd så kan jag verkligen hålla med några på det engelska forumet!
Min WM1 i VG10 tappade spetsen efter ett, enligt mig, lätt arbete att avlägsna ett rådjurshuvud vid slakt.
Gick in på Fällknivens butik och visade kniven. De tyckte att det var sånt som händer och tänkte inte åtgärda detta. De sa att det gick att slipa om kniven men de fick jag allt betala påpekade dom. Tror det kostade typ 100 kr så slipade dom till kniven och jag gick hem rätt besviken med en kortare WM1.
Jag gillar verkligen deras knivar men attityd och servicekänsla är i botten.
Skickat från mobilen.
Tack Mikael.
Angående Fällknivens service så har jag inget dåligt att säga. Tvärt om tycker jag de har ställt sig bakom produkterna väl, och utan konstigheter gett mig ersättningsprodukter när det varit motiverat.
Tack! Det är en HD Electra Glide 1971 och inget ombygge