Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Var på nätet köper man bäst Paracord som boende i Sverige? Är det butiker som gäller?
Jag köpte min på Military Shop (heter idag Terräng). Vet inte om de fortfarande saluför den dock. Den var avsevärt billigare där än på diverse nätbutiker. Vill minnas att jag gav 39:- kronor för 15 meter.
~Paul~
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
KJ finns ju inte längre. Jag har dock sett den här modellen med MoS logotype. När jag dock letar efter den på deras hemsida så hittar jag den inte.Den där gillar jag! Hur får man tag på en sån?![]()
~Paul~
Tack! En mycket sympatisk sajt.Jag kan verkligen rekommendera www.paracordshop.se . Stort sortiment av både paracord och tillbehör. Priserna är mycket bra och det är snabba leveranser.
~Paul~
Ja det finns några stycken men de är inte vanliga. T ex Lapplander-serien:
![]()
samarbetet med Stiga:
![]()
samt den här:
![]()
~Paul~
Oj de var tjusiga. Får minsann kolla lite mer på dem.
Håller med Anders!
Tack! En mycket sympatisk sajt.
~Paul~
Tack ska ni ha. Funderar på att bl a linda in handtaget på en F1:a med något trevligt.
Kanske använder till någon slida också, fånglina et c. Ibland stör jag mig på alla tåtar, men men, de behövs.
EDIT
Var köpa Lapplander och den sista?
Senast ändrad:
Den sista kan vara svår att få tag på. Lapplander finns lite överallt. T ex: http://www.knivhuset.com/jaktknivar-mora-of-sweden-frost/469-morakniv-forest-lapplander-95.htmlVar köpa Lapplander och den sista?
~Paul~
Tack! En mycket sympatisk sajt.
~Paul~
kan bara hålla med, paracordshop.se är mycket bra
Knivhuset ser ut att vara en bra site. Tack. hade glömt den![]()
Ja, det är en bra sajt som representeras av en trevlig kille
~Paul~
kan bara hålla med, paracordshop.se är mycket bra
Det "tråkiga" är att man blir genast sugen på en massa diverse linor som man egentligen inte behöver. Jag sitter redan nu på åtskilliga meter med svart, OD och beige paracord. Vad jag skall med mer av denna vara vet bara gudarna...
~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg