re
Visst faan, du har rätt
Tänkte inte på det med texten. Annars hade det gått bra , vad synd.
Visst faan, du har rätt
Jag har tyvärr gjort bort mig flera ggr på det här visetVisst faan, du har rättTänkte inte på det med texten. Annars hade det gått bra , vad synd.
Jag skall i helgen försöka att ta fler bilder. Det är nickelsilver i ändbutten.Woow Paul, riktigt jäkla häftig. Skulle vilja se en skarpare bild på spacerna innan guarden om du har tid o även på slidan.
Är det aluminium eller mässing, nickelsilver som end cap ?
Känner igen det därWoa... Den var fantastiskt snygg! Det var sådana knivar som fick mig att vilja sälja alla fem saker jag ägde octh köpa knivar för pengarna. De får mig fortfarande att gå igång rejält.
En fin sodbuster. Liners heter chassi på svenska. Burnt stag är bränt hjorthorn. Liner lock heter chassispärr om jag inte minns fel. 1095 är ett tämligen ordinärt kolstål.Hej alla!
Har just beställt denna från knivesshipfree för att komplettera min 8" Strömeng: Pjäsen är en Norhfield un x ld med linerlock, Burnt stag och liners i mässing, 1095 kolstål i bladet. Serienummer 24.
(Ni får ursäkta att jag inte känner till vad dessa dessa begrepp heter på svenska...)
Har fastnat för lite äldre, klassiska material vilket går igen även i mitt senaste köp av ryggsäckar: Frost River Isle Royal samt en Frost River Summit bag.
Glöm den fort och gå vidarehttp://www.surplus.se/index.php?opt...lypage=shop.flypage&product_id=8751&Itemid=26
..."by the look of it"
Ja, jag tycker det verkar vara ett smutt paket
Nej, jag behöver den inte (Har två Mora 2000 å de är kalas)
Ja, det lite alltiallo med sågtandat häråvar
Är det någon som har den och kan säga bu eller bä?