Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Haha, OK. Nästa gång så kommer jag att förvarna inför potentiella resor :). Jag var nere i Blekinge för att fiska sill. Tyvärr kom jag lite sent när säsongen i stort sett var slut. Det blev endast några få enstaka exemplar. I vanliga fall får man hinkvis med sill. För några år sedan fick jag 95 kilo på en vecka. Det värsta jobbet är själva rensandet.

~Paul~

Jaha otur :( ja fy fn jag vet när vi fiskar strömming. Fy fn va tråkigt det var att rensa.

BTW brukar knifesupply krångla nu för tiden, när man beställer. Ska beställa lite machetes tänkte jag.

Seved
 
Jaha otur :( ja fy fn jag vet när vi fiskar strömming. Fy fn va tråkigt det var att rensa.

BTW brukar knifesupply krångla nu för tiden, när man beställer. Ska beställa lite machetes tänkte jag.

Seved
Har faktiskt aldrig beställt från Knifesupply. Vilken machete tänker du beställa?

~Paul~
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Jag ska som sagt ta hem lite machetes. Det verkar bli dom här i första svängen. vad tycks. Ska nog ta hem några linder oxå. Det blir nog några linder oxå. He he machete i rostfritt, vad säger du om det DePaul.

http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-29358752693524_2161_1539919

http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-29358752693524_2160_1036131

http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-29358752693524_2163_471502
Såg inte så dumma ut. Den första ser ut som en stor Bowie.

Grattis. Hoppas att du tar lite egna bilder på dem när du väl har fått dem!

~Paul~
 
Såg inte så dumma ut. Den första ser ut som en stor Bowie.

Grattis. Hoppas att du tar lite egna bilder på dem när du väl har fått dem!

~Paul~

Tackar Jo lite egna bilder blir det allt :) Jag har ju köpt en ny kamera o allt. Det verkar kunna ta lite tid för han verkar fruktansvärt seg. Men jag har iaf 4 st 10" lindermachetes på väg.

Seved
 
Den blir du säkert nöjd med. Har själv en D80 som används flitigt. I dag har jag fotot div bilar på Tierps nya Dragracingbana. Jävlar va det låter om en Top Fuel!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.