Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
re
Visst får du ha den hemma eller någon annan stans men inte bära omkring på ällmän plats.
Fin kniv puukare
Visst får du ha den hemma eller någon annan stans men inte bära omkring på ällmän plats.
Fin kniv puukare
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Haha, nej något annat handarbete än att knyta skor sysslar jag inte med f n. Har varit bortsrest på fiskeresa i 8 dagar. Tyvärr har fiskelyckan varit skral.
Många kanonfina knivar! Grattis till både Kimmo och framför allt Jan-Erik för ett mycket fint arbete! Vilka material ingår i kniven?
~Paul~
Många kanonfina knivar! Grattis till både Kimmo och framför allt Jan-Erik för ett mycket fint arbete! Vilka material ingår i kniven?
~Paul~
Tack för det, kul att du är tillbaka, började bli smått orolig. Bladet är av Tomas Nilsson och är 1095 och 15n20 stål, mycket fint blad. Skalorna är benimitation. Slidan är den första jag gjort av denna modellen blev helt bra tycker jag själv också. Jag är inte för så mycket extra krusiduller.Haha, nej något annat handarbete än att knyta skor sysslar jag inte med f n. Har varit bortsrest på fiskeresa i 8 dagar. Tyvärr har fiskelyckan varit skral.
~Paul~
Jag gillar heller inte överdrivna utsmyckningar. Så rent och funktionellt som möjligt är mitt motto.Tack för det, kul att du är tillbaka, började bli smått orolig. Bladet är av Tomas Nilsson och är 1095 och 15n20 stål, mycket fint blad. Skalorna är benimitation. Slidan är den första jag gjort av denna modellen blev helt bra tycker jag själv också. Jag är inte för så mycket extra krusiduller.
Snygg kniv hur som helst!
~Paul~
Haha, OK. Nästa gång så kommer jag att förvarna inför potentiella resorHa ha men titta där är du ju dePaulden försvunne är tillbaka
. Ha ha du får ju inte försvinna så där, vi är ju vana att du iaf gör ett inlägg om dan (nästan iaf) Du fmåste säga till när du åker på en resa
Var du norröver, tråkigt att det nappade dåligt
Seved
~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg