Ingen aning, men det där låter dyrt... jag tror mer att de kommer från COOP eller ICA Maxi 
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
OK, ser den ut ungefär som någon av dessa?öringen; sa:Ingen aning, men det där låter dyrt... jag tror mer att de kommer från COOP eller ICA Maxi![]()

~Paul~
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Jepp, ganska lik den i mitten faktiskt 
Misstänkte det. Om du läser vad jag har skrivit angående bladprofil, sekundärslipfas osv, så märker du att det stämmer ganska bra på din knivöringen; sa:Jepp, ganska lik den i mitten faktiskt![]()
~Paul~
Säkert, fast det är ju inget som jag ids tänka på när jag ska köpa en kniv att skära lite tomater med
Eller kött, eller fisk eller, tja vad jag nu ska äta 
Kan inte nån testa att skära en tomat med den tanton jag satte in en bild på ? 
/Patrik
/Patrik
Nej, jag vet. Du har haft tur utan att veta varföröringen; sa:Säkert, fast det är ju inget som jag ids tänka på när jag ska köpa en kniv att skära lite tomater medEller kött, eller fisk eller, tja vad jag nu ska äta
![]()
~Paul~
Vilken bild var det Patrik? Skicka länken.chinerunner; sa:Kan inte nån testa att skära en tomat med den tanton jag satte in en bild på ?
/Patrik
~Paul~
dePaul; sa:Vilken bild var det Patrik? Skicka länken.chinerunner; sa:Kan inte nån testa att skära en tomat med den tanton jag satte in en bild på ?
/Patrik
~Paul~

Den var det ju
OK, helt klart skulle den kniven klara tomaten med bravur.chinerunner; sa:Den var det ju![]()
~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg