Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Fin slida! Vilken typ av fäste är det?Tackar PaulHar gjort en variant av slida redan men funderar på att göra en annan variant också, vi får se beroende på tid osv...
~Paul~
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa Deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
re
Tackar
Det är en vanlig läder loop sydd på baksidan för bältet
Tackar
Klassiskt, enkelt och bra!Tackar
~Paul~
Äntligen så hade jag tur och kunde slå till på en EKA Swede 45 i kolstål. Inte mitt billigaste inrop men väl bland de mer tillfredsställande. Kniven är nämligen inte helt lätt att få tag i. Det vill säga inte i det skicket som min kniv uppvisar.
Bilagor
Det var ett bra pris. Inga bilder?Pasade på i tisdags då Lamnia hade Spyderco Tenacious för 39€ minus 10%,tror den är ganska bra som allround kniv.
~Paul~
Jo så är det, såg att Knifecenter har puukkon för under 200 USD nu
Hm, synd att mina inköp på Knifecenter aldrig blir synkade. Får alltid betala enskilda fraktavgifter
~Paul~
PS Mina två Spyderco Air är tydligen lastade på FedEx-lastbilen och på väg hit (Sävedalen) från Mölnlycke. Det borde inte ta så många timmar till...
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg