Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Slipningen har blivit lite lättare sen jag fick upp denna förra veckan![]()
Vad kan jag säga? Du lever livet, mannen!
Har vanligt munskydd med ventil, ibland
Ska skaffa halvmask som sagt.
Varvtalstyrning är suveränt. Framför allt när fasen börjar närma sig ryggen så är det fint att kunna sakta ner. Övade lite till precis, på flatslipning. 120 korn. Snart kanske man vågar sig på riktigt knivstål...
Varvtalstyrning är suveränt. Framför allt när fasen börjar närma sig ryggen så är det fint att kunna sakta ner. Övade lite till precis, på flatslipning. 120 korn. Snart kanske man vågar sig på riktigt knivstål...
Bilagor
Men jag har spånsug också. På bilden ovan ser du att det sticker fram en del av en spåntratt nedanför slipen.
Utrustningsmässigt börjar det närma sig fusk. Skämtar bara 😊
Du är redo att sätta igång, det ser jättebra ut. Har du lösning för att säkra att du inte går långt vid ”plunge line”? Frihand i all ära, men ett par metallbitar fastspända vid den bakre slipfasen för att markera ”no go zone” räddar mig allt som oftast
Tack, då litar jag på dig nu då och handlar lite stål helt enkelt.
Jo en liten "file guide" står på listan absolut!
Jag kör fullösning som vanligt. Två smalare plattjärn och två skruvar med tillhörande muttrar så är man hemma
Har vanligt munskydd med ventil, iblandSka skaffa halvmask som sagt.
För övrigt en mycket bra design för jakt du har fått till 👍
Jag kör fullösning som vanligt. Två smalare plattjärn och två skruvar med tillhörande muttrar så är man hemma
En helt adekvat lösning ju.
För övrigt en mycket bra design för jakt du har fått till 👍
Tack. Den föddes vid maskinen lite slumpartat. Gillar drop points, och semi skinners, riktigt mycket.
Jaha, ska du härda i helgen eller?
Tack. Den föddes vid maskinen lite slumpartat. Gillar drop points, och semi skinners, riktigt mycket.
Jaha, ska du härda i helgen eller?
Självklart ska jag det, två flugor i en smäll vid grillen ikväll 👍
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg