Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Går det att få tag på steglösa reglage till 8- delat? Är ute efter något nyproducerat som inte kostar skjortan. Har bara sett gamla shimanoreglage dyrt på ebay.
Går det att få tag på steglösa reglage till 8- delat? Är ute efter något nyproducerat som inte kostar skjortan. Har bara sett gamla shimanoreglage dyrt på ebay.
Ska du bara ha "steglösa" dvs friktion kan du ta 9- eller 10-delade nytillverkade Shimano styrändesreglage (barcons) och bara köra i friktionsläge. Men det skulle nog kännas lite skumt - betänkt om du vill köra i klickläge. Dock verkar Ultegra-reglagen finnas i 8-delat, som dessa till exempel (förutsätter att de är omställbara i friktionsläge med tanke på skruvarna, men kan ju vara värt att kolla)
Med start I Vaisaluokta (båt från Ritsem) vandrade jag en del av Nordkalottleden till Sulitjelma i Norge. Därifrån gick jag söderut genom Junkerdals ...
1 kommentar
Ett stenkast från den italienska gränsen ligger den lilla rivieran. Kantonen Ticino packar en svårslagen mix av Alpernas berg och tropisk riviera, ...
2 kommentarer
”Jag vill inte åka hem”, sa Dana till kameran. ”Det är något med Sverige som är svårt. Jag kan inte förklara det.”
Jag gjorde de sista intervjuerna ...
Det är när mobilen sätts i flygplansläge inför 9 dagars batterispar som det slår till. Jag lämnar världen nu. Det är ett avsked som skrämmer, smärtar ...
3 kommentarer