Hej,
Vilken sovsäck (EJ DUN) är den lättaste med en komforttemperatur omkring 0C - +5C ???
Vilken sovsäck (EJ DUN) är den lättaste med en komforttemperatur omkring 0C - +5C ???
Förresten så har min (redan bristfälliga) respekt för märkesvaror fått sig en rejäl knäck efter läsning av förra numret från råd och rön då det testades sovsäckar. En säck från Jysk bedömdes t o m vara bättre än en från Haglöfs. Annars fick alla de testade säckarna godkänt och det är inte alltid så att dyrare säckar är bättre än billiga.
greendanger; sa:
Förresten så har min (redan bristfälliga) respekt för märkesvaror fått sig en rejäl knäck efter läsning av förra numret från råd och rön då det testades sovsäckar. En säck från Jysk bedömdes t o m vara bättre än en från Haglöfs. Annars fick alla de testade säckarna godkänt och det är inte alltid så att dyrare säckar är bättre än billiga.
Dekaltrimning har det ju varit tal om när det gäller cyklar, varför inte "dekaltrimma" en sovsäck från jysk med en logga från en värsting säck...
Tranan; sa:Förresten så har min (redan bristfälliga) respekt för märkesvaror fått sig en rejäl knäck efter läsning av förra numret från råd och rön då det testades sovsäckar. En säck från Jysk bedömdes t o m vara bättre än en från Haglöfs. Annars fick alla de testade säckarna godkänt och det är inte alltid så att dyrare säckar är bättre än billiga.
andersgunnare; sa:[/i]
Hej,
Tranan; sa:En säck från Jysk bedömdes t o m vara bättre än en från Haglöfs.