Software version Oregon 300

Jag kollade i min GPS och jag har Software version 2.80 och GPS-program version 2.58. Finns det några uppdateringar på dessa och i så fall, vad är ändrat? Har upptäckt några småfel. Några menyer är fortfarande på Engelska och har man GPS:en i bilen med 12 v och stänger av tändningen kommer det upp en fråga om man vill stänga av GPS:en, och då är det både på Svenska och Engelska över varandra. Det blir grötigt men har ju egentligen ingen betydelse.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Varför finns inte den på Garmin.se? Om man installerar den från Garmin.com (som du länkar till) är menyerna fortfarande på Svenska då? Om jag kopplar in mig på Web updater så hittas ingen nyare version. Varför?

hej alla oregon 300 användare... sugen på en oregon 400 slöseri med pengar eller vettigt ?
tack i förskott för tråd lån

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips