Software version Oregon 300

Jag kollade i min GPS och jag har Software version 2.80 och GPS-program version 2.58. Finns det några uppdateringar på dessa och i så fall, vad är ändrat? Har upptäckt några småfel. Några menyer är fortfarande på Engelska och har man GPS:en i bilen med 12 v och stänger av tändningen kommer det upp en fråga om man vill stänga av GPS:en, och då är det både på Svenska och Engelska över varandra. Det blir grötigt men har ju egentligen ingen betydelse.

Varför finns inte den på Garmin.se? Om man installerar den från Garmin.com (som du länkar till) är menyerna fortfarande på Svenska då? Om jag kopplar in mig på Web updater så hittas ingen nyare version. Varför?

hej alla oregon 300 användare... sugen på en oregon 400 slöseri med pengar eller vettigt ?
tack i förskott för tråd lån

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.