Sörmlandsleden just nu

Kör nynäs runt-slingan och har en fantastisk kväll vid skärmskyddet vid sjön björken.
8139ea11d5ffd84ea39891806cbf1bc2.jpg

0555bdfe8d1bbef8512dbcac5ed0b619.jpg

Mumma det där var vackert nu vill man ut igen :) . Sitter här vid köksbordet och tar en morgon kaffe och ska snart åka till jobbet.
Fy fasen vad man inte vill det nu. Ha en go tur

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Ok. Då är du den tredje här i forumet som jag snackat med som tycker mini sawyer funkar bra. Jag använde biotab tabletter när jag var ute och skulle vandra men det funkade inte så bra. Så det får bli mini sawyer nästa gång. Hur länge var du ute och vandra? Mvh

Ok. Då är du den tredje här i forumet som jag snackat med som tycker mini sawyer funkar bra. Jag använde biotab tabletter när jag var ute och skulle vandra men det funkade inte så bra. Så det får bli mini sawyer nästa gång. Hur länge var du ute och vandra? Mvh

Nu var jag ute 3 dagar, 2 nätter. Första gången jag avände sawyer minin och det funkade verkligen smidigt. Verkligen värt pengarna

Ok skit bra =). Och de tog bort de mesta av bismaken också? Som en annan användare sa i en annan tråd. Jag pallade bara 3 dagar när jag gick min vandring ifrån vilsta förra månaden sen kunde jag knappt gå längre utan låg helt utslagen i mitt tält eftersom biotabsen inte funkade eller så gjorde jag något nybörjar misstag. Men innan sommaren är slut ska jag fan klara av att gå från vilsta till katrineholm =). Och då får det bli mini sawyer jag använder den här gången. Mvh

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips