Sörmlandsleden just nu

Kör nynäs runt-slingan och har en fantastisk kväll vid skärmskyddet vid sjön björken.
8139ea11d5ffd84ea39891806cbf1bc2.jpg

0555bdfe8d1bbef8512dbcac5ed0b619.jpg

Mumma det där var vackert nu vill man ut igen :) . Sitter här vid köksbordet och tar en morgon kaffe och ska snart åka till jobbet.
Fy fasen vad man inte vill det nu. Ha en go tur

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Ok. Då är du den tredje här i forumet som jag snackat med som tycker mini sawyer funkar bra. Jag använde biotab tabletter när jag var ute och skulle vandra men det funkade inte så bra. Så det får bli mini sawyer nästa gång. Hur länge var du ute och vandra? Mvh

Ok. Då är du den tredje här i forumet som jag snackat med som tycker mini sawyer funkar bra. Jag använde biotab tabletter när jag var ute och skulle vandra men det funkade inte så bra. Så det får bli mini sawyer nästa gång. Hur länge var du ute och vandra? Mvh

Nu var jag ute 3 dagar, 2 nätter. Första gången jag avände sawyer minin och det funkade verkligen smidigt. Verkligen värt pengarna

Ok skit bra =). Och de tog bort de mesta av bismaken också? Som en annan användare sa i en annan tråd. Jag pallade bara 3 dagar när jag gick min vandring ifrån vilsta förra månaden sen kunde jag knappt gå längre utan låg helt utslagen i mitt tält eftersom biotabsen inte funkade eller så gjorde jag något nybörjar misstag. Men innan sommaren är slut ska jag fan klara av att gå från vilsta till katrineholm =). Och då får det bli mini sawyer jag använder den här gången. Mvh

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips