Söker nya kompisar i Gbg

Scoutkår

Hej

Jag är en tjej som har börjat intressera mig för att vara ute och vandra,paddla,cykla,klättar och gärna vara ute i naturen med kameran.

Vill gärna träffa lite nya kompisar som delat mina intressen så finns det någon där ute som har lust att hänga med mig på lite äventyr hör mer en gärna av er!!

/ Therese

Får man föreslå att uppsöka en scoutkår? Brukar finnas en hel del glada ledargäng som drar ut på egna äventyr in emellan. Sedan så kan man åka med ungarna och få sitt frilufsande bekostat (inte som lön, men som mat, resa osv).

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips