Skaft till budgethunter

Vilka skaft

• Svartlinnemicarta

Röster: 0 0.0%
  • Gröncanvasmicarta

Röster: 5 50.0%
  • OrangeG10

Röster: 4 40.0%
  • Riojakaranda

Röster: 0 0.0%
  • Olivträ

Röster: 2 20.0%

• Totala väljare
    10
Vilka skaft vill ni se på nästa hump med budgethunters jag gör.

Svartlinnemicarta
Gröncanvasmicarta
Orange G10
Riojakaranda
Olivträd

Seved

Polerat!

Jag röstar på orange G10, skulle gärna se den med polerat skaft och blad och polerade alu- eller stålnitar:)
Konstigt nog? eftersom jag annars inte är så förtjust i blankpolerade kreationer, men just orange och polerat går bra ihop...

Ja jag har förstått att många gillar just grönmicarta.
Jaha kvarnträsk det kanske man skulle prova, men det får bli på en vanlig Hunter:)

Seved

Jag röstar på orange G10, skulle gärna se den med polerat skaft och blad och polerade alu- eller stålnitar:)
Konstigt nog? eftersom jag annars inte är så förtjust i blankpolerade kreationer, men just orange och polerat går bra ihop...

men är inte matt orange & blästrat snyggt oxå..

jag klämmde i alla fall i ett orangekryss

Aktuellt

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips