Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ska man undvika att köpa ett svart klätterrep?
- Trådstartare Bettega
- Start datum
Det ar bara att kopa men e det inte ett Joker? Hur som tank pa att det inte gar att ha en mittmarkering sa ar du i behov av det sa ska du inte kopa ett svart rep
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Dynamiskt?
Är repet dynamiskt eller statiskt?
De enda svarta rep jag har sett är statiska. Och kollar man på www.bealplanet.com så står det inget om att TopGun finns som svart.
Tyvärr har jag sett butiker som inte riktigt vet vad de säljer...
Är repet dynamiskt eller statiskt?
De enda svarta rep jag har sett är statiska. Och kollar man på www.bealplanet.com så står det inget om att TopGun finns som svart.
Tyvärr har jag sett butiker som inte riktigt vet vad de säljer...
Du säger att ID-numret står på repet, kolla då på http://www.beal-services.info/identifier.php vad som står om just detta rep innan du köper det. Vore trist om du fick fel rep.
Har nämligen en kompiss som blev lurad när han skulle köpa statiskt rep så fick han dynamiskt. Inte så bra om man ska sätta topprep.
Har nämligen en kompiss som blev lurad när han skulle köpa statiskt rep så fick han dynamiskt. Inte så bra om man ska sätta topprep.
Jag har ett svart Beal Joker 84 meter dynamiskt rep. Beal gor en del rep i svart.
Jag kollade också på Beals hemsida men hittade inte något svart Top Gun. Jag upptäckte också att man kunde kolla repet via ID-numret, men det viste jag inte när jag stod i affären. Jag får kolla upp det imorgon.
Tack för svaren och jag tolkar dem som att det bara är att köpa (om det nu stämmer att det är ett Top Gun-rep). Som bonus får man kanske lite Rambo-känsla och möjligheten att impa på någon som tror att insatsstyrkan är och tränar klättring
Tack för svaren och jag tolkar dem som att det bara är att köpa (om det nu stämmer att det är ett Top Gun-rep). Som bonus får man kanske lite Rambo-känsla och möjligheten att impa på någon som tror att insatsstyrkan är och tränar klättring
Svordom!!!
Det är inte bra att butikerna inte vet vad det säljer. Det är banne mig livsfarligt att sälja semistatiska rep och säga till kunden att det är ett dynamiskt. Hoppas att inte fler kunder blivit lurade.
Förr så kunde man säga att färgglada rep är dynamiska och vita rep är statiska. Men sedan så kom det svarta rep...
Edit: Repet håller ett fall, men fångrycket kan bli för stort.
Det är inte bra att butikerna inte vet vad det säljer. Det är banne mig livsfarligt att sälja semistatiska rep och säga till kunden att det är ett dynamiskt. Hoppas att inte fler kunder blivit lurade.
Förr så kunde man säga att färgglada rep är dynamiska och vita rep är statiska. Men sedan så kom det svarta rep...
Edit: Repet håller ett fall, men fångrycket kan bli för stort.
Senast ändrad:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg