Segling

segling !!!

Tjena

Jag har provat att segla en gång för kanske 6 år sedan.. det var jäkligt roligt.. hänger gärna med ut på en tur...
 
12e

jag snackade med några kompisar som var sugna att hänga på så imorgon är det nästan fullt i båten men nästa vecka finns det möjlighet. vi kan ju höras senare i veckan.
fredrik
 
Finns det plats den 19:e hänger jag gärna på. Sålde Maxin förra året så nu har man abstinens som heter duga!
 
den 19e

Vad sägs om en utsidansegling den 19e??
det funkar om vi är 4 i båten så då kan väl alla hittills intresserade komma nästa onsdag då?
Igår var jag den enda deltagaren så då fick jag iaf en framskjuten placering. andras intresse är som sagt inte jättestort men om ert intresse finns och vädret tillåter kan vi ju ta en segling på egen hand ändå.
fredrik
 
ses imorgon vid segelbåtshamnen kl 17.20 om nån är intresserad. Ser inte ut att bli 25 grader och sol men det finns ju mest dåliga kläder...
segelbåtshamnen ligger nästan vid stångåns mynning, efter kanotklubben. (båten ligger vid ankaret nere vid stångån på hitta.se)
mitt nummer är 070-7402868
 
Låter nice..

Jag ska försöka vara där... har en förkylning på g... känns den värre i morgon stannar jag nog hemma.. men hoppas jag kan komma!!!
 
Roxen från ovan

Eftersom jag inte kunde medfölja turen Roxen så får jag väl erbjuda att se Roxen från ovan i morgon lördag förmiddag då ;-)
Har 1-2 platser lediga, maila eller PM:a vid intresse.
SE-IUD_panel_400x300.jpg
 
Schysst med en en annan vinkel på tillvaron:).

Vad är det du flyger för något? För ett par år sen fick jag en segelflygning i present av mina arbetskamrater. Det var rätt kul att prova att sitta bakom spakarna en liten stund...

Annika
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.