Ursäkta att jag avviker från ämnet...
Man kan inte bara berätta om en sån här skapelse utan att visa bilder på den/det =)
He he, den e stor och grön i Cordura 1000. Som en Vulcan ungefär fast lite större och med frisvängande bälte...
//J
Ursäkta att jag avviker från ämnet...
Man kan inte bara berätta om en sån här skapelse utan att visa bilder på den/det =)
...och den där snygag tjejen jag såg innan var snygg och blon och hade värsta häcken. Men det är ganska ointressant om jag inte har en bild på henne =)He he, den e stor och grön i Cordura 1000. Som en Vulcan ungefär fast lite större och med frisvängande bälte...
//J
Även jag. Berätta detlajerna, var fixade du den, hur gick det till osv... Och framför allt: lägg upp en bild.
Lägg in bilden i ditt fotoalbum. Högerklicka på bilden och kopiera addressen. Pasta in addressen här i ett inlägg, och skriv {img}adressen{/img} fast byt ut klamrarna { mot [Ok, ok. Ska se om jag kan fixa bild. Säcken är sydd av smamit packs efter en spec som jag utformade.
Återkommer...
Edit: vet inte hur jag ska lägga upp en bild här. Tips någon?
//J
Lägg in bilden i ditt fotoalbum. Högerklicka på bilden och kopiera addressen. Pasta in addressen här i ett inlägg, och skriv {img}adressen{/img} fast byt ut klamrarna { mot [
Raskesven
ok, men då får det bli en bild...ska se om jag hittar en i kväll...
//J