Rullskidåkare?

Efterlyser härmed ett forum på temat rullskidåkning!

Det borde ligga under skidavdelningen på samma sätt som att inlines ligger under skridskoavdelningen.

Någon som instämmer eller är detta ett rop i rymden?

/Mackan

Det låter vettigt...

Det låter vettigt men jag undrar om det verkligen är nödvändigt? Det är ju långt ifrån alltid som man kan hitta ett "optimalt" forum för sina inlägg... :)

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Nej, inget rullskidetema!

Tvärtom borde man gå ut med information om hur fruktansvärt tråkigt det är att åka rullskidor. :)

Jag tror att ens mentala hälsa kan bli lidande av för mycket rullskidåkning! Jag har själv kännt mig lite ur gängorna och håglös efter alltför intensivt rullskidåkande.

/Håkan - har tillbringat 2 vintrar i Malmö på rullskidor och är trött på regniga, blåsiga vintrar

På vintern ska man åka på snö!

Om man inte gör något annat än att åka rullskidor så är det klart att man kan bli lite less!

Antar att du får flytta dit det finns lite mer snö!

För oss som åker på sommaren och behöver utbyta erfarenheter skulle det vara idé med ett forum!

/Mackan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips