Rjukan boende

Vi tänkte dra till Rjukan och klättra den 27/1. Var bor man bäst och billigast? Tips på bra turer i det lägre registret som nu är i kondition att klättras?

Aktuellt

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Kan rekommendera "Rjukan Hytte og caravanpark" Bodde där ifjol och det var helt ok.
Kommer själv att vara där ifrån v. 4 - 7. Slå mig en signal så kanske jag kan hänga på nån dag.
070-6911676
Johan

Hemma

tre bra dagar i Rjukan. Vi bodde på vandrarhemmet som alltså är öppet. Klättrade Trappfossen och på Krokan. Blev helt betagen av Juvsöyla och vill gärna tillbaks i vinter för den. Den ser tung ut. Tips? Nån som hänger på?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips