Repa i glas

Jag har fått en förarglig repa i glaset på min gpsmap 60. Eftersom den reflekteras i displayen är den mycket irriterande.
Den är så pass djup att man inte kan polera bort den, utan den behöver fyllas i med något och sedan eventuellt poleras.

Någon som har något tips??

/Martin

http://www.cykelforum.se

polywatch

hej.
såg av en händelse produkten polywatch i clas ohlson imorse. finns på sidan 331 och kostar 39 pengar. kolla upp det, det verkar kunna vara nåt.

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jag har svårt att tänka mig att det blir en fuldgod reparation, jag tänker på skillnader i lysbrytning och så. Men du har ju inget att förlora, så det kan nog vara försöket värd. Den bästa lösningen är självklart att få märkesverkstan till att byta glaset. Jag har för mig att här i Norge kostar det kring 400 kronor, moms och frakt medräknat.

Erling.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips