Remma Vulcan

Re: Kan det vara...

Nordesjo; sa:
...bröstremmen? Sitter det någon sådan monterad?
Andra remmar som skall medfölja är vanliga småremmar (ett par dm långa) som man sätter i remfästena på säcksidan och sidfickornas. De har väl snäppspännen nu för tiden?

Nej, bröstremmen är det inte för den sitter redan fast. Två kortare remmar sitter redan i remfästena på vardera sidoficka, med "snäppspännen". Nu har jag tänkt till... bild på remmen i mitt fotoalbum. Ingen betygsättning på bilderna nödvändig ;-)

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Remmar

Jaha och vad tusan är det för sorts remmar. iofs så tycker jag att det är remmar så det räcker på Berghaus. men nu blev jag nyfiken.

Liknar typ reserv topstramare eller något, iaf när det handtaget finns, eller kanske en för längare?
Fråga Berghaus.. De måste bara vet, eller?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips