Remma Vulcan

Re: Kan det vara...

Nordesjo; sa:
...bröstremmen? Sitter det någon sådan monterad?
Andra remmar som skall medfölja är vanliga småremmar (ett par dm långa) som man sätter i remfästena på säcksidan och sidfickornas. De har väl snäppspännen nu för tiden?

Nej, bröstremmen är det inte för den sitter redan fast. Två kortare remmar sitter redan i remfästena på vardera sidoficka, med "snäppspännen". Nu har jag tänkt till... bild på remmen i mitt fotoalbum. Ingen betygsättning på bilderna nödvändig ;-)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Remmar

Jaha och vad tusan är det för sorts remmar. iofs så tycker jag att det är remmar så det räcker på Berghaus. men nu blev jag nyfiken.

Liknar typ reserv topstramare eller något, iaf när det handtaget finns, eller kanske en för längare?
Fråga Berghaus.. De måste bara vet, eller?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips