Rekommenderar du att gå med i klubben?

Sitter och funderar om jag ska gå med i klubben. Rent allmänt, rekommenderar du att gå med? Varför i så fall.

mvh cb.
 
Själv sitter jag med det tunga beslutet om att binda el-avtalet 2 el 3 år!
jag tycker du ska slå till ang medlem!
 
När jag hittade utsidan gick jag genast med men blev tyvärr besviken. De utlovade tävlingarna var extremt få och jag tyckte inte man fick någonting för pengarna. Tyvärr. Men det har kanske blivit bättre det senaste året.
 
Man får ju rabatter på litteratur och dylikt, samt fler funktioner här på sidan. Jag menar pengen är ju inte precis stor. Men har fortfarande inte riktigt bestämmt mig :)
 
Räkna inte med att vinna något på klubbmedlemsskapet. Jo som stockholmare så får man förvisso 10% rabatt i en del friluftsbutiker, men det brukar man kunna få ändå...

Ett tag fanns det en del irriteraden popupreklam som man slapp som klubbmedlem, men jag vet inte om de är kvar.

Nä mitt klubbmedlemsskap handlar bara om att stödja en uppskattad webbplats. Idag klarar de sig (gissar jag) bra ändå, men efter IT-kraschen var driftskostnderna för webbplatser högre och annonspriserna låga.
 
Eftersom jag själv fixar med några webbsidor vet jag vilket jobb det är och jag gick med som en liten uppskattning av det jobb som Utsidanfolket lägger ned. Jag har nog aldrig deltagit i någon tävling eller utnyttjat någon rabatt. Det är inte det viktigaste.

Per
 
Gå med!

Sitter och funderar om jag ska gå med i klubben. Rent allmänt, rekommenderar du att gå med? Varför i så fall.

mvh cb.
Jag tycker du ska gå med!
Framför allt för att stödja Utsidan.se:s existens!
Viktigt att frilufts folk kan samlas och utbyta erfarenheter, sprida nyheter och viktig information till varandra. Som bonus kan man ju alltid hoppas att det kan ge många fler och bättre rabatter och erbjudanden för medlemmarna framgent.

God tur!
Bulingen.
 
Klingat av

Betalade tidigare Klubbmedlemskapet då siten besöktes mer än dagligen och utbytet av forumet var stort. När intresset växlar är det nu inte så intressant att stötta då jag inte kan minnas att jag någonsin utnyttjat några medlemsförmåner (ju, skulle vara annonsering då med bild för något år sedan)

Men om man är aktiv på sidan är det BRA att stödja!
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...