Rea 25% xxl

XXL har 25% påallt i kategorin "vildmark" fram till 12/6. Inkluderar tält, ryggsäckar osv. Kan kanske vara användbart inför sommaren äventyr. Själv fyndade jag en Bergans trollehätta 75 för 1800kr (jämfört med 2400kr ordinarie pris).

Som upplysning så är det ofta 40-50% vissa dagar men i närheten av högsäsong är 25% ok

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Köp hellre tex Torkat kött och komplettera med potatismos och grönsaker som du enkelt torkar själv.Lite svårare med kött och fisk men ej mkt.

Jag har också komplimenterat med en del Real.

Naturligtvis går det alldeles utmärkt att fixa sin egen turmat. Det som gör att jag använder Real är enkelheten -- och att det är hyfsat ätbar. Jag skulle inte vilja säga gott, men det går för mig att äta utan problem.

Det gör att jag ofta använder Real istället för smörgåsar eller dylikt när jag är ute över dagen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips