Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
prylar som man retar sej på/grejor som är skit
- Trådstartare jazzmatsa
- Start datum
Nej, har man lärt sig rolla ramlar man garanterat ALDRIG ur kajaken... Då behöver man ingen paddel heller. Bara att rolla sig framåt!
Ja just det! Att jag inte tänkte på det!
Aktuellt
ANNONS
Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig
Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.
Whow! Måste testa! Att tömma den först brukar ju gå galant...
Förresten: nån som provat systemkasse med två stora PET-flaskor?
Förresten: nån som provat systemkasse med två stora PET-flaskor?
En flottör bygger man lätt av påsen i en Bag in Box. Men den ska tömmas på sitt innehåll först...
Jag har gjort en av liggunderlag från Clas-i-sjön. Delade en gång på längden och en gång på tvären och sydde ihop bitarna två och två med invikta kortsidor. Passar perfekt att ha som skydd under kanoten på klippor och med rätt avstånd mellan sömmarna så sitter paddeln perfekt där om det skulle behövas.
På bilden ligger det färdigt för användning på akterdäcket.
Bilagor
"Flottörens" viktigaste uppgift, eller den mest förekommande i mitt fall, är ju att funka som underlägg för att dra upp en aptung touringpackad kajak på land. Då får gör-det självaren även välja lämpligt tyg med rätt glid (även som blött). Annars tror jag att timpengen blir oftast rätt låg på att göra själv.
thomas
thomas
En flottör bygger man lätt av påsen i en Bag in Box. Men den ska tömmas på sitt innehåll först...
Då borde du ha ganska många flottörer.
Men det har jag inte sett...
thomas
Liknande trådar
- Svar
- 10
- Visningar
- 444 K
- Svar
- 5
- Visningar
- 827 K