Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Paddelbilder
- Trådstartare fuchs
- Start datum
Henkes
Avslutat
Min nya "badleksak" busenkelt att pumpa upp och lika lätt att packa ihop igen när turen är över.
vad är det för kajak?
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Fotar sällan när jag paddlar, men här är några bilder.
Bild 1: Renbron här i Bollnäs. 30 maj 2013.
Bild 2: Ett par kor och en tjur. Sommar-idyll Söräng 14 juni 2013
Bild 3: För ovanlighetens skull inte ensam. Runemo 15 juni 2013
Bild 4: Solnedgång och kajaknos. Standardbild eller? Kanske lite extra med iskanten. Varpen Bollnäs dagen före julafton 2013 (jo jag paddlade även julafton, lucia och nyårsdagen)
Bild 5: Isbrytaren Njord.... Minusgrader, 2cm kärnis och nysnö. Sörbo idag 19 mars 2014
Bild 1: Renbron här i Bollnäs. 30 maj 2013.
Bild 2: Ett par kor och en tjur. Sommar-idyll Söräng 14 juni 2013
Bild 3: För ovanlighetens skull inte ensam. Runemo 15 juni 2013
Bild 4: Solnedgång och kajaknos. Standardbild eller? Kanske lite extra med iskanten. Varpen Bollnäs dagen före julafton 2013 (jo jag paddlade även julafton, lucia och nyårsdagen)
Bild 5: Isbrytaren Njord.... Minusgrader, 2cm kärnis och nysnö. Sörbo idag 19 mars 2014
Bilagor
vad är det för kajak?
Det är en Gumotex Palava uppblåsbar kanot.
http://www.avanzakayak.com/Gumotex.htm
Herlig! Masse flotte bilder!
Her har det vært all slags vær i det siste, og vinterpadletreff. Det kommer flere bilder, men del 1 fins nå i bloggen HER.
Vinterpadling er utrolig flott! Hva de går glipp av, som ikke har sett det ennå.
Her har det vært all slags vær i det siste, og vinterpadletreff. Det kommer flere bilder, men del 1 fins nå i bloggen HER.
Vinterpadling er utrolig flott! Hva de går glipp av, som ikke har sett det ennå.
Bilagor
Aktuellt
ANNONS
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Tøft bilde! Jeg var en tur i helgen. Flere bilder HER, men det vedlagte bildet likte jeg best selv. Nesten som en skarve-skulptur, dette ikke helt perfekte sjømerket. 
Bilagor
Tøft bilde! Jeg var en tur i helgen. Flere bilder HER, men det vedlagte bildet likte jeg best selv. Nesten som en skarve-skulptur, dette ikke helt perfekte sjømerket.![]()
Dina bilder får mig att längta tillbaka till nord norge!
Tog en runda i lugna och tysta stora- och lilla kedjen i skinnskatteberg

säsongens siata isbrytning, överraskande sent faktiskt... (Tyresö-Flaten sjön i lördags)
Verkar som om isen är stapelvara i den aktuella sjön.
Liknande trådar
- Svar
- 60
- Visningar
- 5 K
Dela: