Pack ryggsäcken???

?

Hur hittar man sakerna?
Har du olika färger eller?
Jag förstår ändå inte, varför OPS skulle vara bättre än vanlig packpåsar.

Re: ?

1; sa:
Hur hittar man sakerna?
Har du olika färger eller?
Jag förstår ändå inte, varför OPS skulle vara bättre än vanlig packpåsar.

På inget sätt ska man tro att OPS är bara är massa packpåsar. Formen, färgen, materialet, sömnandsarbetet och designen har vi tagit fram genom gediget testande ute i den natur som systemet ska fungera i. När OPS kommer ut på marknaden kommer du förstå vad vi menar, våra testpiloter kommer att förstå det tidigare.

//Micke Raittila

Ps. mail mig så får du forlöpande info om OPS!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
OPS Tävlingen

Undrar bara

Vad hände med tävlingen där det skulle lottas ut ett par OPS kit?, det var ju ett tag sen och jag hat inte sett något här på Utsidan.

Prylarna

Regnplagg, dagens mat, matsäcken, sova, kläder, toalett, kök, fler påsar behövs inte. Avkapad sopsäck håller innehållet torrt. Dittypåse runt halsen eller i kartfodralet.
Ordning för sinnesfriden. Få prylar för att inte slita ihjäl sig och att kunna komma närmare naturen.

Go lättur

Johan K
[Ändrat av johankse 2002-12-31 kl 10:50]

Re: OPS Tävlingen

Anders111; sa:
Undrar bara

Vad hände med tävlingen där det skulle lottas ut ett par OPS kit?, det var ju ett tag sen och jag hat inte sett något här på Utsidan.

Jag vet inget om en tävling där man kan vinna OPS kitet, där emot har vi sök efter testpiloter genom utsidan.se och vi har några som provar systemet för tillfället och fler kommer att få testa systemet under slutet av januari. Men vist kan vi ha en tävling! Ni som vill vinna ett OPS kit maila mig och berätta varför ni är en värdig vinnare av OPS så väljer vi ut den av ers om vinner ett komplett system på 5 väskor, var av en är en sjukvårdsväska!

God fortsättning // Micke Raittila

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips